Wednesday 8 October 2014

PERHIMPUNAN BULANAN BANGUNAN PERSEKUTUAN TELUK INTAN BAGI BULAN OKTOBER 2014

Barisan  Agensi-agensi Kerajaan di Banguan Persekutuan
- Teluk Intan 9/10/2014 satu perhimpunan bulanan bagi bangunan Persekutuan Teluk Intan telah diadakan di tempat letak kenderaan blok B. Oleh itu kesemua 12 Jabatan yang ada di bangunan ini turun untuk menghadiri perhimpunan pagi ini.
Barisan anggota Jabatan Perpaduan  Daerah Hilir Perak
Perhimpunan bulanan ini memang akan diadakan pada setiap bulan, manakala bulan Oktober ini tibanya giliran Jabataan Perpaduan Daerah Hilir Perak pula yang diberi mandat untuk mengetuai perhimpunan pada pagi ini. Semestinya anda ingin tahu apa yang saya maksudkan dengan mandat itu., Seperti bulan yang lepas-lepas Jabatan yang terpilih untuk mengetuai perhimpunan bulanan ini perlu menyediakan perkara-perkara asas seperti berikut pendaftaran kehadiran, pengerusi majlis,pembaca doa dan wakil  bercakap dihadapan bercerita serba sedikit tentang fungsi Jabatan.
Ucapan dari Ketua Jabatan Perpaduan Daerah Hilir Perak
Aturcara majlis di mulakan dengan ucapan alu-aluan dari Pengerusi Bangunan Persekutuan En Khairul Anuar b Haji Sulaiman, disusuli dengan bacaan doa dari wakil Jabatan Perpaduan Daerah Hilir Perak dan nyayian lagu Negaraku. Untuk memeriahkan lagi majlis perhimpunan bulanan ini, pihak Jabatan Perpaduan telah menyediakan kek dan cenderhati kepada mereka yang lahir pada bulan Oktober.
Upacara memotong kek yang lahir pada bulan Oktober
 Bagi penyampaian cenderhati kepada penerima yang lahir pada bulan Oktober Ketua Jabatan Perpaduan Daerah Hilir Perak dijemput untuk menyampaikannya. Oleh yang demikian selesai lah sudah majlis perhimpunan bulanan ini, sebelum beredar Ketua-ketua Jabatan diminta untuk menikmati jamuan makan pagi yang disediakan oleh Jabatan Perpaduan.

No comments:

Post a Comment