Wednesday 8 October 2014

MAJLIS IBADAH KORBAN BANGUNAN PERSEKUTUAN TELUK INTAN



Teluk Intan, 8/10/2014 tepat jam 8.30 pagi bertempat di bangunan persekutuan blok b telah berlangsung majlis sambutan Hari Raya Korban kepada semua warga Bangunan Persekutan Teluk Intan ini. Majlis ibadah korban ini di ketuai oleh , En Khairul Anuar b Haji Sulaiman Pengerusi Jawatankuasa Penyelarasan, Penyelengaraan Bangunan Persekutuan Teluk Intan.
Majlis ini telah dianjurkan oleh Pihak Pengurusan Bangunan Persekutun Teluk Intan. Selain itu Ahli Undangan Negeri Dun Changkat Jong Yb Datuk Azhar B Jamaluddin telah menyumbangkan seekor lembu untuk dikorbankan, dagingnya telah diagihkan kepada semua kakitangan di bangunan persekutuan ini.
Daging korban tersebut dipotong-potong dibungkus dan setiap seorang mendapat satu kilo daging, kerja-kerja tersebut dilakukan oleh warga bangunan persekutuan sendiri. Bagi kerja-kerja menghiris daging dan membungkus telah dilakukan oleh Pemaju Masyarakat Kemas Unit (BPM).En Khairul Anuar b Haji Sulaiman sebagai Pengerusi Bangunan Persekutuan Teluk Intan telah mengantikan Yb Datuk Mohd Azhar b Jamaluddin untuk menyampaikan daging yang telah siap dibungkus kepada setiap seorang kerana Yb Datuk Azhar tidak dapat hadir pada pagi ini.

No comments:

Post a Comment